Hei alle pensjonistar/seniorar
Etter ein lang pause vil kantina på KOS opne igjen
for middag og hyggeleg samvær, hald av datoen!

Onsdag 02.09.2026 kl. 12.30
ynskjer vi dykk hjarteleg velkomne.
Det vert servert dagens middag – kjøt/fisk + dessert og kaffi.
Pris: kr 175,- per person
Sist oppdatert